Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Αναψε φωτιές η Ξουλίδου με την καταγγελία της

Αναψε φωτιές η Ξουλίδου με την καταγγελία της
Αναψε φωτιές η Ξουλίδου με την καταγγελία της

Αναψε φωτιές η Ξουλίδου με την καταγγελία της

November 27, 2014 9:54 pm
Οι καταγγελίες της βουλευτού των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Σταυρούλας Ξουλίδου, ότι πρόσωπο με σχέσεις με τη Νέα Δημοκρατία, ονόματι Γιώργος Σούκουρης, ήρθε σε επαφή μαζί της μέσω facebook προσφέροντάς της 3 εκατ. ευρώ για να ψηφίσει τον προτεινόμενο από την κυβέρνηση Πρόεδρο της Δημοκρατίας, είχε ως αποτέλεσμα να ξανανοίξει ο φάκελος για τον χρηματισμό βουλευτών, σύμφωνα με το δελτίο του MEGA (www.megatv.com).
Η κα Ξουλίδου όμως πέραν από το πρόσωπό της ενέπλεξε στην υπόθεση και τον Παναγιώτη Μελά, λέγοντας πως το πρόσωπο που την πλησίασε την έχει ενημερώσει πως ο κ. Μελάς έχει ήδη χρηματιστεί.
Η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων κλήθηκε σήμερα από τον εισαγγελέα Γιαννόπουλο να καταθέσει τα όσα γνωρίζει για την υπόθεση και εξερχόμενη της Εισαγγελίας Εφετών, δήλωσε:
“Έχω ζητήσει ρητά να γίνει άνοιγμα του προσωπικού τηλεφωνικού μου απορρήτου ώστε να αποδειχθούν η επικοινωνία που είχα με το συγκεκριμένο πρόσωπο, και καθώς και τα γραφόμενα μέσω μηνυμάτων μπορούν να ελεγχθούν μέσω του ηλεκτρονικού εγκλήματος”.
Από την πλευρά της η δικήγόρος της, Έλενα Τζούλη, τόνισε:
“Δε θα μπορούσε ποτέ ο καταγγελλόμενος να διαθέτει ένα τέτοιο μεγάλο χρηματικό ποσό, θεωρούμε, – και το καταθέσαμε – ότι είναι ο μεσάζων, διαμεσολαβητής της πολιτικής συμφωνίας, που αποπειράθηκε να κλείσει μέσω αυτού”.
Πάντως το πρόσωπο που καταγγέλλεται ως μεσάζων, Γ. Σούκουρης, μιλώντας στην ιστοσελίδα “Real.gr” είπε:
“Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω μέσω Facebook την κ. Ξουλίδου. Το μόνο που της είπα είναι πως ό,τι και να κάνετε, οι 180 θα βγούνε, διότι το θέλει η Μέρκελ. Ποτέ δεν της είπα για χρηματισμό και για τα τρία εκατομμύρια που λέει. Αν είχα λεφτά από τη ΝΔ στην κ. Ξουλίδου θα τα έδινα; Εγώ δεν έχω μία στην τσέπη μου”.
Οι αναφορές πάντως περί τετελεσμένου χρηματισμού του Παν. Μελά προκάλεσαν την αντίδραση του βουλευτή Πειραιά ο οποίο κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά και τόνισε:
“Εγώ κατέθεσα ότι είναι αισχρό και βρώμικο αυτό που ανεφέρθη για χρηματοδότησή μου. Εγώ έχω λειτουργήσει διαχρονικά και στην πολιτική και στην ιατρική κατά τον πλέον έντιμο τρόπο”.
Στη Νέα Δημοκρατία αμφισβητούν τη σοβαρότητα της υπόθεσης με τον γραμματέα της να κάνει λόγο για νοσηρά κατασκευάσματα και να ζητά από τη δικαιοσύνη να αποκαλύψει την αθλιότητα των αδίστακτων σκευωρών.
“Το πρόσωπο που αναφέρουν σαν δήθεν μεσολαβητή για τον επηρεασμό βουλευτή των ΑΝΕΛ δεν είναι καν μέλος της Νέας Δημοκρατίας”, αναφέρει ο Ανδρέας Παπαμιμίκος στο Facebook.
Άγνοια για το πρόσωπο δηλώνει και ο Νότης Μηταράκης, μετά τους ισχυρισμούς ότι ο Σούκουρης υπήρξε συνεργάτης του, ενώ τόνισε μιλώντας στην εκπομπή “Κοινωνία Ώρα MEGA”:
“Οι συνεργάτες μου είναι δεδομένοι, είναι συγκεκριμένοι υπάρχουν στο ΦΕΚ, τον συγκεκριμένο κύριο εγώ δεν τον γνωρίζω από ο,τι μου λένε οι συνεργάτες μου που παρακολουθούν τα social media ο συγκεκριμένος κύριος μας ακολουθεί στο Facebook και πιθανόν να έχει στείλει διάφορα μηνύματα στο παρελθόν, αλλά εγώ δεν τον γνωρίζω”.
Στην ίδια εκπομπή ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, επιβεβαίωσε τα όσα καταγγέλλει η κ. Ξουλίδου λέγοντας:
“Όταν της λέει ο Μελάς τα πήρε εσύ δεν τα πήρες. Όταν της λέει σε άλλο μήνυμα ότι εγώ στα είχα πει και δεν ανταποκρίθηκες πλέον έχει επιβεβαίωση του διαλόγου που της είχε στείλει τον Ιούνιο”.
Η εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Άννα Ασημακοπούλου, απάντησε στον Π. Καμμένο λέγοντας:
“Συγγνώμη, επειδή ένας τύπος στο Facebook λέει ότι ο Μελάς τα πήρε, σημαίνει ότι τα πήρε; Αυτό μας λέει ο κ. Καμμένος τώρα; Ένας τύπος στο facebook που δεν ξέρουμε ποιος είναι, είπε στην Ξουλίδου ότι ο Μελάς τα πήρε, και μιλάμε σοβαρά; Μιλάμε σοβαρά με πρόεδρο κόμματος;”
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Πάνος Καμμένος όταν είχε κληθεί να καταθέσει στον εισαγγελέα Παναγιώτη Παναγιωτόπουλο στις 23 Οκτωβρίου κατέθεσε ότι βουλευτής των ΑΝΕΛ του είχε καταγγείλει ότι έγινε απόπειρα δωροδοκίας του με τρία εκατομμύρια ευρώ για να αποχωρήσει από το κόμμα.
Όταν ρωτήθηκε ποιος είναι ο βουλευτής και ποιος επιχείρησε να τον δωροδοκήσει απάντησε ότι δεν έχει αρκετά στοιχεία για να καταθέσει ονόματα. Μάλιστα είπε στον εισαγγελέα ότι θα μιλήσει με το βουλευτή του και θα επανέλθει τις επόμενες ημέρες, κάτι που δεν έγινε ποτέ με αποτέλεσμα η υπόθεση να μπει στο αρχείο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης, ενώ έντονα αντέδρασαν ανεξάρτητοι βουλευτές που έχουν αποχωρήσει από τους Ανεξάρτητους Έλληνες όπως ο Γιώργος Νταβρής, και υποστηρίζουν πως όλα αυτά γίνονται για να δημιουργηθεί ένα κλίμα και να υπάρξει εκφοβισμός απέναντι στους ανεξάρτητους βουλευτές που ίσως ψηφίσουν Πρόεδρο Δημοκρατίας.
Πηγή : mignatiou.com
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: http://WWW.MEGATV.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου