Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Τα σχέδια ορισμένων στη Συρία απέτυχαν. Πάμε σε άμεση εμπλοκή;

Τα σχέδια ορισμένων στη Συρία απέτυχαν. Πάμε σε άμεση εμπλοκή;
Published by staparaskinia gr // On 9:02:00 π.μ.//

Ανάρτηση στο facebook του Dr Athanasios Drougos

Επιμέλεια του defencenet σε δημοσίευμα της αμερικανικής World Τribune

Για συντριπτική ήττα των ισλαμιστών ανταρτών στην τελευταία γενική έφοδό τους στις 25 Οκτωβρίου στο Χαλέπι, εξέλιξη που πυροδοτεί πλέον την επέμβαση των δυτικών στην Συρία, αναφέρεται η εβδομαδιαία αμερικανική εφημεριδα... World Τribune της Ουάσιγκτον η οποία έχει πολύ καλή πληροφόρηση από το Στέϊτ Ντιπάρτμεντ.

Δυτικές διπλωματικές πηγές μιλάνε στην εφημερίδα και αναφέρουν ότι "Οι Σουνίτες αντάρτες υποστηριζόμενοι από το μισθοφόρους από το Κατάρ και την Τουρκία επέδειξαν σημαντική ανικανότητα με την αποτυχία τους να καταλάβουν το Χαλέπι τον Οκτώβριο". Οι ίδιες πηγές λένε ότι "η ήττα των Σουνιτών μπορεί να οδηγήσει σε μια αναδιάταξη του εμφυλίου πολέμου στην Συρία και να οδηγήσει σε επίσπευση της επέμβασης των δυτικών".

"Για την Τουρκία που εκπαίδευε και εξόπλιζε τους επαναστάτες για αυτή την μάχη, ήταν μια καταστροφή" δήλωσε ένας διπλωμάτης.

Στην εφημερίδα αναφέρεται ότι "Περίπου 1000 αντάρτες εξοπλισμένοι με πολυβόλα, αντιαεροπορικούς και αντιαρματικούς πυραύλους, κατευθύνθηκαν από 7 διαφορετικές κατευθύνσεις στις 25 Οκτωβρίου προς το κέντρο του Χαλεπίου. Αλλά μέσα σε 24 ώρες, συνάντησαν λυσσώδη αντίσταση από πολιτοφυλακές οργανωμένες από το καθεστώς Άσαντ ήδη από το καλοκαίρι του 2012 και ηττήθηκαν κατά κράτος".

"Ο συριακός Στρατός δεν έπαιξε μεγάλο ρόλο στη μάχη" είπε πηγή που κατέγραψε την μάχη στην εφημερίδα. "Η ήττα προήλθε από Κούρδους, Χριστιανούς, ακόμα και Σουνίτες (!) που μισούν τους αντάρτες περισσότερο από τον Άσαντ".

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι εντός 48 ωρών οι επαναστάτες τράπηκαν σε φυγή από 6 γειτονιές του Χαλεπίου, αφήνοντας πίσω τους εκατοντάδες νεκρούς και αιχμαλώτους ιδιαίτερα στα χέρια των Κούρδων.

"Το ΡΚΚ και η Κουρδική κυβέρνηση του Βόρειου Ιράκ έστειλαν μαχητές για να σταματήσουν τους επιχορηγούμενους από την Τουρκία τζιχαντιστές στο Χαλέπι και αλλού στη Βόρεια Συρία. Αυτός ήταν ένας εικονικός πόλεμος μεταξύ Τουρκίας και Κουρδιστάν".

Και καταλήγει η ανταπόκριση ως εξής:

"Η Τουρκία και οι δυτικοί σύμμαχοί τους πρέπει να πάρει δύσκολες αποφάσεις στις επόμενες εβδομάδες ειδικά εάν πρέπει να κρατήσει 250.000 στρατιώτες στα συριακά σύνορα κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Αυτά τα στρατεύματα έχουν χαμηλό ηθικό καθώς περιμένουν μέσα στο κρύο και την βροχή για κάτι να συμβεί".

Ακολουθεί το δημοσίευμα της World Τribune στα αγγλικά

Syrian rebels’ defeat in battle for Aleppo a ‘disaster’ for Turkey, Qatar
Sunni rebels have sustained a strategic defeat in their attempt to capture Syria’s largest city. Western diplomatic sources said Sunni rebels supported by Qatar and Turkey demonstrated significant deficiencies in their failure to capture Aleppo in October. The sources said the rout of the Sunni rebels, many of them foreign jihadists, marked a defeat for Ankara and Doha and could lead to a reassessment of the civil war in Syria.
“Turkey had been training and equipping the rebels for this battle, and it was a disaster,” a diplomat said.
The sources said some 1,000 rebels, equipped with pickup trucks,
anti-tank and anti-aircraft missiles, advanced toward central Aleppo from several directions on Oct. 25. But within 24 hours, the rebels met fierce resistance, largely from militias organized by the regime of President Bashar Assad in the summer of 2012.
“The Syrian Army did not play a major role in the fighting, ”a source
who monitored the battle said. “Instead, the defeat stemmed from Kurdish,
Christians and even Sunnis, who hate the jihadists even more than Assad.”
The sources said that within 48 hours the rebels fled six neighborhoods near central Aleppo. They said hundreds of jihadists were killed or captured, particularly by militias aligned with the Kurdish Workers Party.
“The PKK and the Kurdish government in northern Iraq sent fighters to
stop the Turkish-sponsored jihadists in both Aleppo and other parts of
northern Syria,” the source said. “This was a proxy war between Ankara and
Kurdistan.”
The sources said Qatar and Turkey had intended to either drive out the
Assad regime from Aleppo or spark a humanitarian crisis that would force the
United States to intervene. Instead, the rebel defeat could prompt a
reassessment by Ankara and Doha of their involvement in the Sunni revolt,
which began in April 2011.
“Turkey has some hard decisions to make over the next few weeks,
particularly whether to keep 250,000 soldiers along the Syrian border
throughout the winter,” another diplomat said. “These troops are suffering
from declining morale as they sit around in the cold and rain waiting for
something to happen.”
Πηγές:
http://www.worldtribune.com/2012/11/02/syrian-rebels-defeated-in-battle-for-aleppo-in-disaster-for-turkey-qatar/
http://www.defencenet.gr/defence/item/world-tribune-

Επιμέλεια: GEOPOLITICS & DAILY NEWS

www.triklopodia.com

File Under:ΔΙΕΘΝΗ,ΚΟΣΜΟΣ,ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ


Πηγή: http://www.staparaskinia.gr/2012/11/blog-post_2784.html#ixzz2BL7OBcLA


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου